dijous, 5 d’octubre del 2017

Presentació

Com ja sabràs, les poblacions de Montesquiu, Orís, Sant Quirze de Besora, Santa Maria de Besora, Sora i Vidrà compten amb el servei del Bisaura Jove i amb una tècnica de joventut del Consell Comarcal d’Osona. Aquesta tècnica soc jo, la Tania Saez, i perquè ens coneguem millor t’explicaré una mica com soc i després què fem.
Tinc 24 anys i soc de Tona, però des de fa 3 anys visc a Santa Maria d’Oló un poblet de 1.000 habitants situat entre Vic i Manresa. Sóc graduada en Psicologia i la meva passió és treballar amb els nens i els joves. Els últims 2 anys he dinamitzat el Casal de Joves de Santa Maria d’Oló –conegut com El Centru—, i em plau dir que hem fet un munt d’activitats i una pinya impressionant.

Com que cada poble és diferent i encara no ens coneixem, ara explicaré una mica que faig. Com a tècnica, estic a disposició dels joves entre 12 i 29 anys per atendre consultes, necessitats, donar suport a les iniciatives i projectes que com a jove vulguis dur a terme. Però, a més de donar suport a les associacions de joves en termes de planificació, dotar de recursos i fomentar el reconeixement social de la seva tasca, també dono suport a iniciatives participatives, i poso a la disposició dels joves informació i assessorament en temes de salut, habitatge, prevenció...

Actualment treballem des del Pla Mancomunat 2016 – 2020 on s’han recollit aquelles necessitats i interessos reals dels joves del Bisaura i Orís, i s’han planificat línies de treball al respecte. Aquest Pla, a més, pretén dinamitzar les activitats juvenils que ja es fan al territori i crear una dinàmica de participació estable i en la que es detectin totes aquelles possibilitats del territori i les puguem utilitzar en el nostre benefici. I, també, comptem amb projectes organitzats des del Consell Comarcal d’Osona com el Raid dels Ausetans, del qual en breus en tindreu notícies, o la sortida jove al parc aquàtic Aquabrava que es va fer el passat mes de juliol, entre d’altres.

Per acabar, m’agradaria que anotessis a la teva agenda o smartphone les meves dades, per així tenir-me disponible sempre que ho necessitis. I, per començar a coneixe’t et demanaré un favor, podries enviar-me un whatsapp presentant-te una mica i dient de quin municipi ets? M’ajudaria molt per tenir clar quins són els teus interessos i poder fer grups de whatsapp per poblacions per fer difusió de totes les activitats que farem.

Engeguem!

Tania Saez Laguna
Tècnica de Joventut del Consell Comarcal d’Osona al Bisaura i Orís

Tel. 660 370 813

INSTAGRAM: @jovesbisaura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada