dimecres, 20 de febrer del 2013

TAST DE GINTÒNICS

El Tast de Gintònics serà una sessió per apropar-nos una mica més a una de les begudes més populars de l'actualitat. 

La sessió combinarà una part teòrica d'informació sobre ginebres i una part pràctica on els assitents aprendran a fer gintònics i on també es realitzarà el tast.

Dia: 15 de març de 2013
Hora: 22:00
Lloc: Casa de Cultura de St. Quirze de Besora
Edat: Entre 18 i 35 anys.
Preu: Gratuït
Places: Limitades per ordre d'inscripció.

Us podeu inscriure a qualsevol ajuntament del Bisaura i Orís.

Podeu descarregar el formulari d'inscripció aquí.




dimarts, 19 de febrer del 2013

II CAP DE SETMANA DE LA DONA A MONTESQUIU

El proper 8, 9 i 10 de març es celebrarà a Montesquiu el II Cap de Setmana de la Dona.

Serà un cap de setmana ple d'activitats on es podrà participar en diferents tallers: gintònics, automaquillatge, cupcakes, bollywood, risoteràpia...

També es celebrarà la nit el teatre el dissabte i un dinar popular el diumenge.

Inscripcions: Ajuntament de Montesquiu o donesmontesquiu@gmail.com fins el 4 de març.
Preu: 7 euros (no socis).




dimecres, 6 de febrer del 2013

CARNESTOLTES BISAURA 2013

A LES 4 DE LA TARDA: 

Concentració a Càrniques Ausa de Montesquiu on començarà la rua del Carnestoltes.

A LES 5 DE LA TARDA

Concentració davant del Pavelló Municipal de Sant Quirze on coincidirem amb els altres nens que venen de Montesquiu.

Tots junts faran una rua pels carrers de Sant Quirze.

A CONTINUACIÓ...

Animació infantil amb el grup FEFE al pavelló de St. Quirze.

Hi haurà berenar pels assistents.

Recordeu a portar objectes per fer fressa. xiulets, olles, tambors..


dimarts, 5 de febrer del 2013

PER CARNAVAL TOT S'HI VAL?

PASSA-T'HO BÉ SENSE PASSAR-TE!

RECORDEM ALGUNS CONSELLS PER GAUDIR AL MÀXIM DEL CARNAVAL:

- A l'hora de consumir o no consumir no et deixis convèncer, la teva voluntat i convicció és el més important.

- La combinació d'alcohol i altres drogues no és una bona idea. No facis barreges.

- Pren cada beguda amb calma. Com més ràpid beguis més possibilitat tens que se't posi malament.

- Procura no beure amb l'estómac buit.

- Respecta't a tu mateix i als altres. Que hi hagi bon rotllo!

- Si has de conduir no toquis l'alcohol.

- Ves en tot moment documentat amb el DNI, encara que sigui una fotocòpia.

GAUDIM DE LA FESTA SENSE ABUSAR DE RES I GAUDIM-LA COM CAL. BON CARNAVAL!

dilluns, 28 de gener del 2013

ESTUDIA I TREBALLA


Joves per l'Ocupació és un programa innovador de suport a l'experiència pràctica orientat a la formació i la inserció laboral per a joves de 16 a 25 anys amb l'objectiu de millorar la seva ocupabilitat i facilitar  l'experiència laboral a empreses.

Requisits d'accés:

- Tenir entre 16 i 25 anys.
- Tenir l'ESO acabat o gairebé.
- Residir a la comarca d'Osona.
- Superar la prova de selecció.

Especialitats que s'ofereixen

- Marketing digital.
- Treballador forestal.
- Control numèric.
- Auxiliar de cuina i sala.
- Cuidador de granja.
- Elaboració de productes carnis.


Inscripcions a l'Ajuntament del teu poble del 28 de gener al 15 de febrer de 2013.

Més info a: www.osonajove.cat/programa/jovesperlocupacio


dijous, 17 de gener del 2013

BUS NIT CARNAVAL DE TORELLÓ 2013

Des del Servei de Joventut del Consell Comarcal i els Ajuntaments del Bisaura i Orís presentem el BUS NIT del Carnaval de Terra Endins 2013.

El servei BUS NIT de tornada de Torelló als municipis del Bisaura i Orís la nit del 9 al 10 de febrer a les 4 de la matinada.

La parada des d'on sortiran els busos s'ubicarà a Torelló davant del Gimnàs Osonawellness (antiga discoteca Danatela).

El període d'inscripció d'usuaris anirà del 24 de gener al 7 de febrer (ambdós inclosos) i s'haurà de realitzar al Punt Jove o Ajuntament del municipi on es vulgui baixar.

El preu del servei és de 3 euros i els usuaris han de ser majors de 16 anys. En cas de tenir menys de 18 anys s'haurà d'omplir una autorització dels pares.

Recordeu la importància de gestionar les sortides de nit de manera responsable, sobretot a la carretera!

Més info a: tc1bisaura@ccosona.cat



dijous, 10 de gener del 2013

TREBALLA AMB LES IDEES: Taller d'emprenadoria.

Si estàs estudiant, busques feina o tens un projecte, en poques hores pots reconèixer la teva creativitat, aprendre a posar imatge i color al teu pensament i a escoltar petits consells per ser més productiu.


 Descobriràs les teves potencialitats individuals i col·lectives.
Aprendràs d’exemples d’altres joves emprenadors.
Aprendràs a analitzar les oportunitats que t'ofereix l’entorn.

La sessió la dirigirà l'emprenedora Maria Batet. www.mariabatet.blogspot.com


Lloc: Casa de Cultura de Sant Quirze de Besora

Dia: 1 de febrer de 2013.

Hora: 16:00h

Organitza: Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura.    

Inscripcions: tc1bisaura@ccosona.cat    /   692.16.07.70